...

Erg. Ayşe Asena Akgül

Ergoterapi, Çocuk Gelişimi

Samsun
Randevu Alın İletişim kurun

Hakkımda

Birkaç kelime ile...
Erg.Ayşe Asena AKGÜL,Üsküdar Üniversitesi Ergoterapi bölümünden onur öğrencisi olarak mezun olmuştur. Şu anda Üsküdar Üniversitesi'nde Yüksek Lisans, Atatürk Üniversitesi Çocuk Gelişimi Bölümünde eğitimine devam etmektedir.
Samsun/Atakum'da Mucize Evi Ergoterapi ve Gelişim Merkezini kurmuştur.Pediatri alanında kurulan bu merkezde, detaylı değerlendirmeler yapılarak kişiye özgü programlar hazırlanır. Merkezimizde, duyu bütünleme,ergoterapi, günlük yaşam becerileri, motor beceri eğitimleri, bilişsel rehabilitasyon, gelişim takibi, oyuna ve okula hazırlık hizmetleri vermektedir.
Down sendromu,otizm,dikkat eksikliği ve hiperaktivite,serebral palsi, davranış problemleri, motor beceri zorlukları gibi alanlarda çalışmaktadır.
Okullar / Eğitimler
  • Atatürk Üniversitesi Çocuk Gelişimi
İlgi alanları
  • Serebral Palsi
  • Dipraksi (Dispraksi)
  • Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite
  • Yeme Bozuklukları
  • Gelişimsel gecikmeler
  • Dikkat Dağınıklığı
  • Otizm
  • Davranış Bozuklukları
  • Özgül Öğrenme Güçlüğü
  • Öğrenme Güçlüğü
  • Disleksi
  • Gelişim Bozuklukları
  • Down Sendromu
  • Duyu Bütünleme Problemleri
  • İnce Motor Beceri Zorlukları
  • Bilişsel Problemler
  • Yazı Yazma Problemleri
  • Otizme Erken Müdahale
  • Motor - Mental Retardasyon
  • Asperger Sendromu
  • Angelman Sendromu
  • Uyaran Eksikliği
  • Tırnak Yeme
  • Hiperaktivite
  • Uyum Bozuklukları
  • Çocuklarda Uyku Problemi
  • İletişim Problemleri
  • Gelişim Geriliği
  • Kardeş Kıskançlığı
Sosyal medya hesapları

Randevu Alın

Online Danışmanlık



Ara

Uygun bir zaman seç ve randevu al

Erg Ayşe Asena Akgül Gerçek Özel Sağlık Meslek Hizmet Birimi

Ali Gaffar Okkan Caddesi 3
55270 Samsun, Samsun
Ara

Uygun bir zaman seç ve randevu al

Hasta ve Danışan Görüşleri

Çocuğumun gelişim sürecinde bize yaklaşımı, ilgisi ve yol göstericiliği çok kıymetli oldu. Süreç boyunca kendimizi rahatça ifade edebildik, sorularımıza açıklayıcı yanıtlar alabildik. Çocuğumun ihtiyaçlarını dikkate alarak ilerlemesi ve aileyi de sürece dahil etmesi bizim için önemliydi. Zaman içinde çocuğumdaki olumlu değişimleri görmek bizi motive etti. Bilgisi, sakin yaklaşımı ve iletişimi sayesinde süreci daha bilinçli ve güvenli şekilde yürüttük. Hâlen seanslara devam ediyoruz ve süreci aynı şekilde verimli buluyoruz. Bir ebeveyn olarak çocuğumun gelişimindeki değişimleri gözlemlemek ve süreç boyunca kendimi desteklenmiş hissetmek benim için oldukça değerli oldu.
Hasta
Hasta
4 yıldır duzenli olarak.kizim seanslarini aldi ne biz onu ne de o bizi hoc bırakmadı emeği o kadar fazla ki hayatımızın iyi ki si...
Hasta
Hasta
Başladımız ilk andan beri çok memnunuz otizm olan çocuklarımda çok güzel ilerlemeler kat ettik. Seans sonrası görüşmeler gayet açıklayıcı, destekleyici ve ilerlemeye yönelik.
Hasta
Hasta
Merhabalar oğlum cpli asena hanima duyu bütünleme icin gitmistik ve benim oglum gittigimiz butun tedavilerde asiri agliyordu kendisiyle ilk seanstan kaynasmasi ve tedaviye oglumun durumundan oturu yavasta olsa cevap vermesi bizim icin cok buyuk bir seydi o yuzden yolumuz uzunda olsa biz kendisinden cok memnunuz alanında cok iyi ve basarili ustelik cokta sıcakkanlı birisi biz kendisini cok sevdik ve seviyoruz eğer bir ergoterapist arayisindaysaniz kesinlikle şans vermenizi tavsiye ediyorum
Hasta
Hasta
Çocuğumun hakkında detaylı tüm bilgileri vererek, kafamda ki soru işaretlerini kaldırdı. Çocuğum ile de oldukça güzel ilgilendi. Seanslarımızın daha uzun süreceğini düşünüyorum
Hasta
Hasta
Kısa sürede çok işler başardı ,gerçekten eline emeğine ve sabrına. Bir çocuğu annesinden daha iyi kimse düşünemez düşüncesi burada yok oldu gerçekten de olabiliyormuş. Küçük bir ilerleme için bile günlerce aylarca yıllarca takip Edip destekledi. Yakından izledi . Olmadı baştan aldı. Daha ne denebilir ki. İyi ki..
Hasta
Hasta
Çocuğumuz risk grubunda olduğu için oldukça kaygılı bir süreçten geçiyorduk. Asena Hanım ile tanıştıktan sonra sürece floortime temelli yaklaşımlarla başladık. Hem bize yaklaşımı hem de çocuğumuzla kurduğu güçlü iletişim sayesinde kendimizi güvende hissettik. Seanslar boyunca sadece çocuğumuz değil, biz ebeveynler de nasıl destek olmamız gerektiği konusunda çok şey öğrendik. Düzenli çalışmalar sonucunda çocuğumuzdaki gelişmeleri görmek bizi çok mutlu etti ve artık risk grubunda olmadığı yönünde geri bildirim aldık. Çocuğunun gelişimiyle ilgili desteğe ihtiyaç duyan ailelere gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz.
Hasta
Hasta
Asena hocamı sosyal medya aracılığıyla keşfettim. Oğlumun 2.5 yaşından beri yeme bozukluğu vardı. Başka şehirlerde olmamıza rağmen online danışmanlıkla hayatımıza dokundu resmen. Koku hassasiyeti gitti Tadım yapmaya başladı. Çoğu yemeğe karşı önyargısı kırıldı. İyi ki tanıdık Asena hocamı her zaman çok içten ve çok net oldu bize. Onu çok seviyoruz
Hasta
Hasta
Duyu bütünleme terapisi konusunda kendisine başvurduk. İlgili ve çocuklar ile iletişimi çok iyi. Kuruma ulaşım çok kolaydı, seanslarimiz devam ediyor.Gelisim gözle görülür seviyede.
Hasta
Hasta
Asena Hanımı doktorumuz sayesinde tanıdım.Otizm risk grubundaki kızım 4 ay terapi aldı ondan.Her şey güzel gidiyor artık. Şu an ince beceri ve dikkat eğitimi çalışıyorlar.Güler yüzü ve ilgisine hayranız. Teşekkür ederiz burdan.
Hasta
Hasta
Oğlum, tablet ve televizyona maruz kaldığı için iki yaşında birçok eksiği olduğunu farkettik. Duyu bütünleme için Asena Hanımla tanıştık,İyiki de tanımışız. Oğlum tepkisiz, ismi seslenildiğinde dönüp bakmayan, hiç cevap vermeyen, konuşmayan bir çocuktu. Şu an ses çıktısı var, göz teması kurmaya başladı.5 aydır devam ediyoruz, gelişimi çevremizdeki herkes fark etti..Eğer böyle bir durumda bir uzman arayışınız varsa kesinlikle tavsiye ederim.
Hasta
Hasta
Tanıştığımız andan itibaren pozitif enerjisi ile hem oğlumu hem beni çok etkiledi. Oğlum yabancı insanlara karşı çok ön yargılı olmasına rağmen çok kısa sürede iletişimi ile oğlumun sevgisini ve ilgisini kazandı. 2 yaşındaki oğlum kalabalıktan çok rahatsız olurdu , kelime sayısı çok azdı, kaba motor becerilerinde akranlarından gerideydi Asena hanıma gittiğimizde . Çok kısa sürede Asena hanımın gayretiyle çok güzel bir yol katettik. Artık bunun bir süreç olduğunu kabullendik , oğlum için doğru bir kurumda olduğumuzu, işini iyi bilen profesyonel bir kişiye emanet ettiğimizi bilerek yolumuza devam ediyoruz. Buradan da Asena hanıma çok teşekkür ediyoruz. İyi ki yolumuz onunla kesişti ve bize terapiden öte oğlumuzla huzurlu günlerin kapısını araladı.
Hasta
Hasta
5 ay önce omuz yırtığından ameliyat olmuştum, sinirim hasar gördüğü için elimi açamıyordum. Tanıdığım sayesinde ergoterapinin ne olduğunu nasıl fayda sağlayabileceğini öğrendim. Asena Hanımla tanıştım çok güler yüzlü ve sıcakkanlıydı. 2 aylık bir terapi sürecimiz oldu elimi eskisine yakın bir şekilde kullanıyorum.Farklı şehire gittiğim için ödevlerle devam ediyoruz, kendisine teşekkür ederim.
Hasta
Hasta
Asena Hanım çok tatlı sıcak kanlı kızım çok sevdi koşarak geliyor. Her ordan geçtiğimizde ona gitmek istiyor. Beslenme bozukluğu sebebiyle gittik ama duyu bütünlemede de problemler varmış. Bizi güzelce aydınlattı.daha çok yolun başındayız ama kızımda ufak da olsa gelişmeler görüyorum. En önemlisi kızım çok mutlu.Umarım mezuniyetimizi güzel bir pizzayla kutlarız hayalimiz bu şimdilik.
Hasta
Hasta
Asena Hanımla görüşme sebebimiz bebeğmin ay gelişimini takip etmekti. 18 aylık bebeğimin gelişim profilini çok güzel çıkardı. Ek gıda serüvenimizde de ondan destek almıştık,şimdi her şeyi yiyen mutlu bir bebek. Destekleri için teşekkür ederiz
Hasta
Hasta
Oğlum çok yemek seçiyordu, yemek saati bize zindan oluyordu. makarna ve çubuk krakerden başka bir şey yemiyordu. Başta online aldığımız seanslardan sonra yüz yüze terapilerimize başladık. oğlum artık sulu yemekler yiyebiliyor ilk defa üzüm ve karpuz yiyebildi bu yaz. Asena Hanımın ilgi ve alakasına teşekkür ederim.
Hasta
Hasta
3 yaşındaki down sendromlu çocuğum ağzına sürekli bir şeyler sokuyordu. Asena Hanımla tanıştık, önce nesne alması azaldı şimdi de yemediği şeyler üzerine çalışıyorlar. Kızım ona bayılıyor, güler yüzlü ve anlayışlı biri.Özel eğitimle beraber iyi yerlere geleceğimizi düşünüyorum.
Hasta
Hasta
6 yaşındaki down sendromlu çocuğumda davranış problemleri vardı. sürekli oyuncak fırlatıyor, bizi sıkıyordu. Asena Hanımı doktorumuz sayesinde tanıdık, şu an kızım çok mutlu bir çocuk sıkma huyumuz tamamen bitti. bunun yanında ince beceri de çalışıyorlar kızım bir şeyleri başardıkça Asena Hanıma daha çok gitmek istiyor.Emekleri için çok teşekkür ederiz.
Hasta
Hasta
Özgüvenimi yeniden kazanıp işime rahat bir şekilde devam edebildim , çözüm odaklı geçen bir tedaviydi. Her şey için teşekkürler
Hasta
Hasta
SP li kızım için başvurduk Asena Hanıma. Çiğneme ve yutma sorunumuz vardı denge sorunları yaşıyordu. 2 aydır devam ediyoruz salya akıntısı görünür düzeyde azaldı daha çok yiyecek tatmaya başladık. Denge ve yürüyüş için de olumlu gelişmeler var, koştuğu günleri de görücem inşallah
Hasta
Hasta
2 yasindaki down sendromlu cocugum surekli yemek seciyordu.Asena hanimla instagramdan tanistik.3 seans sonunda bile cok yol kat ettik. Cocuklara yaklasimi o kadar guzeldi ki degerlendirme seansinda bile aglamasi cok azdi.Umarim tamamen sorunumuz da cozulecek.
Hasta
Hasta
Ayşe Hanım'ın güler yüzlü ve çalışkan kişiliğiyle çocukları sevecen yanaşması ihtiyaçlarını anlaması ve bu ihtiyaçları doğrultulusunda doğru tedavi yöntemlerini tercih etmesiyle kendi çocuklarım için olumlu sonuç elde ettiğimizi söyleyebilirim. Kendisine teşekkür ederiz, herkese tavsiye ederim. Ayşe Hanım'dan otizmli ikiz çocuklarımın duyu bütünleme eksikliğinden dolayı görüşme sağladık. 4 ay terapi aldık ve devam ediyoruz. Terapilerimizden sonra çocuklarım katı beslenmeye başladı, daha sakinler, saldırganlıkları azaldı, kendilerini ifade etme becerileri arttı.
Hasta
Hasta
Oğlum için başvurduk. Aşırı hareketliydi,hiperaktivitesi var dediler. Ne derslere odaklanabiliyordu ne okula dair bir şey yapıyordu.Asena Hanım’ı bir doktor arkadaş önermişti. Hiç umudum yoktu başlarken ama o kadar çok ilgilendi ki bizim içimiz çok rahat.Evde de verdiği ödevlerimizi yapınca çok güzel yol kat ettik. Okuldaki başarısı da gözle görülür hale geldi.
Hasta
Hasta
Gelişim geriliği olan kızım için başvurmuştum. Zıplama ve basamak çıkmakta çok zorlanıyordu. Değerlendirmeden mutlu bir şekilde çıktı kızım. Gayet ilgili ve başarılı bir seans geçirdik.
Hasta
Hasta
Oğlum 3 yaşında otizm tanısı nedeniyle danıştık Asena hanıma. İlk gittiğimizde kapsamlı bir değerlendirmeyle tedavi programı hazırladı. Birlikte bir hedef belirledik ve devam etmekteyiz. Sadece oğlum için değil benim açımdan da çok faydalı bir süreç. Sorunlarımı dikkatle dinleyen, endişelerimi gideren, ne zaman arasam ulaşacağım birisi. Çocuğum da bende terapilere çok mutlu gidiyoruz. Bizim Ase ablamız Asena hanımı herkese gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. İyi ki tanışmışız.
Hasta
Hasta
2 yaşındaki otizm tanısı olan oğlum için kendisine danışmıştım. İlgisinden, nezaketinden ve oğlumla iletişiminden çok memnun kaldım. Birlikte güzel bir tedavi programı belirledik. Güzel bir yol kateteceğimize eminim.
Hasta
Hasta
...

Randevu almak ister misiniz?

Randevu Alın İletişim kurun